Dax Cobra 427 5.4 V8

  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 1
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 2
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 3
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 4
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 5
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 6
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 7
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 8
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 9
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 10
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 11
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 12
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 13
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 14
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 15
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 16
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 17
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 18
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 19
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 20
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 21
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 22
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 23
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 24
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 25
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 26
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 27
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 28
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 29
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 30
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 31
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 32
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 33
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 34
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 35
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 36
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 37
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 38
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 39
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 40
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 41
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 42
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 43
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 44
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 45
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 46
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 47
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 48
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 49
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 50
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 51
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 52
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 53
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 54
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 55
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 56
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 57
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 58
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 59
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 60
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 61
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 62
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 63
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 64
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 65
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 66
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 67
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 68
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 69
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 70
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 71
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 72
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 73
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 74
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 75
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 76
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 77
  • Dax Cobra 427 5.4 V8  thumbnail 78
€ 47900,-
Merk:Dax Cobra
Model:427 5.4 V8
Carrosserie:Cabriolet
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:4 versnellingen
Tellerstand:17438 km
Kleur:blauw
Cilinderinhoud:5359
Aantal cilinders:8
Massa:1090 kg
Bouwjaar:22-07-1988
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

In Nederland gebouwde Dax cobra, voorzien van Corvette 5.4 liter V8 met een handgeschakelde 4 bak. Historie aanwezig. Onlangs is er groot onderhoud uitgevoerd waarbij onder andere de motor en de versnellingsbak zijn gereviseerd. Een unieke auto met een minstens zo unieke rijbeleving. Een prachtig stukje racehistorie, DAX 427. De AC Cobra stond model voor dit prachtig staaltje autotechniek. De AC Cobra is oorspronkelijk gebaseerd op de AC Ace: een ontwerp van John Tojeiro, die als adviseur aan DJ Sportscars verbonden was. Voor de fabrikant van de Dax 427 was het een uitdaging om het origineel van de AC Cobra zo dicht mogelijk te benaderen, en daar is men meer dan uitstekend in geslaagd. De Dax 427 behoort al ruim 25 jaar tot de top van de Cobrareplica’s. In deze 25 jaar heeft Dax de wagen steeds verder doorontwikkeld, tot in detail. Hierbij moet u denken aan technische verbeteringen, lederen interieurs, diepe brede sportvelgen en prachtige roestvrij stalen zijuitlaten. Daarom mag de Dax 427 eigenlijk niet meer als replica worden betiteld. Inmiddels leverde DJ Sportcars meer dan 2500 Dax 427´s wereldwijd, en dat is vele malen meer dan dat er van het origineel ooit zijn gemaakt.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 9097

360 graden foto / Video


    Neem contact op over deze auto


    Home