MG RV8 4.0 V8 LHD Sold

  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 1
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 2
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 3
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 4
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 5
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 6
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 7
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 8
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 9
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 10
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 11
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 12
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 13
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 14
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 15
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 16
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 17
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 18
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 19
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 20
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 21
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 22
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 23
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 24
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 25
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 26
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 27
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 28
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 29
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 30
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 31
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 32
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 33
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 34
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 35
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 36
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 37
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 38
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 39
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 40
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 41
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 42
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 43
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 44
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 45
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 46
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 47
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 48
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 49
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 50
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 51
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 52
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 53
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 54
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 55
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 56
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 57
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 58
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 59
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 60
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 61
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 62
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 63
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 64
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 65
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 66
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 67
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 68
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 69
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 70
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 71
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 72
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 73
  • MG RV8 4.0 V8 LHD Sold thumbnail 74
prijs op aanvraag,-
Merk:MG
Model:RV8
Type:4.0 V8 LHD Sold
Carrosserie:Cabriolet
Aantal deuren:2 deuren
Transmissie:5 versnellingen
Tellerstand:46173 km
Kleur:groen
Cilinderinhoud:3950
Aantal cilinders:8
Vermogen motor:140 kW / 190 pk
Massa:1115 kg
Bouwjaar:30-04-1994
Brandstof:Benzine
Opmerkingen

Met slechts 1983 gebouwde exemplaren met recht een zeldzaamheid en een begerenswaardig object voor liefhebber en verzamelaar: In sublieme conditie verkerende MG RV8 uit 1994! Zover bekend zijn er van de 1983 vervaardigde exemplaren maar liefst 1579 direct verscheept naar Japan en kregen 300 stuks een thuis in het Verenigd Koninkrijk, de rest van de wereld moest het met 104 exemplaren doen. Met slechts 1983 gebouwde exemplaren met recht een zeldzaamheid en een begerenswaardig object voor liefhebber en verzamelaar: In sublieme conditie verkerende MG RV8 uit 1994! Dit is nummer 705 uit de serie en al uitgerust met de nieuwe versnellingsbak, R380, met de achteruit tegenover de 5. Deze RV8 is origineel uitgevoerd in Woodcote Green metallic en heeft slechts 46173 kilometers gereden. Het interieur werd vervaardigd uit schitterende materialen, Het leder is afkomstig van Connolly en het houten dashboard en stuur is een lust voor het oog, het originele stuur wordt bijgeleverd bij de auto. Dit exemplaar verkeert in een fantastische conditie, zowel optisch als technisch een fantastische klassieker! Onder de kap ligt de bekende Rover V8 met een stevige diepe grom en ruim voldoende vermogen! Origineel zijn er alleen rechts gestuurde RV8's geleverd, deze is door een liefhebber omgebouwd naar links stuur, wat een complex, tijdrovend en kostbaar gebeuren is . De MG RV8 is een exclusieve en krachtige Britse roadster, perfect voor liefhebbers van klassiek design met moderne prestaties. Met zijn Rover V8-motor, luxe interieur en tijdloze uitstraling is het een waardevolle en plezierige klassieker.

Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

  • Nummer Hofman.nl: 16522

360 graden foto / Video

    Neem contact op over deze auto


    Home